mpk22
 
   
banner buro
 
   
Wiki ban
 
   
YMP fullsize distr
 
   
logo openeurope
 
   
peremishcheni
 
   
karta potreb
 
   

Корисні посилання  

president-ukr
vru-ukr
Міністерство юстиції України
logo minjust vin
   

pro bono

   

leg netw ban

   

online hause just

   

Архів новин  

   

На сайті 14 гостей та відсутні користувачі

   

Правила перевезення пасажирів

Деталі

potiag

В повітрі запахло літом. Пора пакувати валізи на море, переглядати тури, обирати більш комфортні для відпочинку вашої родини, купувати квитки на поїзд. Як діяти, в які інстанції звертатись, щоб вирішити проблему з температурою у вагоні? 

Уявіть ситуацію: «Неймовірна спека, відчуття, що навіть асфальт під ногами рухається та перетворюється в рідку масу. В одній руці у Вас сумки та затиснуті квитки, в іншій діти. Ви сідаєте у зручний, на перший погляд вагон, який відвезе Вас до моря, до безтурботного відпочинку на декілька тижнів, місяців, у вагоні відкриті вікна, але вони не рятують від задухи». Ви звертаєтесь до провідника з проханням увімкнути вентиляцію, але отримуєте відповідь, що вона не працює. Розглянемо порядок та дії у разі виникнення такої ситуації.

Загальна температура повітря в вагонах класу люкс та купе відповідно до законодавства має бути не більше 26 градусів за цельсієм, а в плацкартних вагонах повинна працювати вентиляція.

Дізнатись температуру у вагоні можна за допомогою термометра, який мусить висіти у кожному вагоні. В плацкартних вагонах градусник знаходиться зверху, біля місця №2, в купейних – висить десь посередині вагона.

Відповідно до додатку 6 Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України у всіх вагонах класу КУПЕ та ЛЮКС поїздів кондиціонування є базовою послугою, тобто обов’язковою. В плацкартних вагонах обов’язково має працювати вентиляція.

Що має бути в вагоні поїзда, в якому ви їдете?

Відповідно до Державних санітарних правил та норм гігієни транспорту:

п. 2.4. Вентиляція, а у вагонах із кондиціонуванням – кондиціонери повинні бути ввімкнуті влітку за 30 хвилин до посадки пасажирів в вагон; взимку вмикається тільки вентиляція.

п. 3.6. На шляху прямування, а також під час подачі поїзду під посадку в зимовий час, перехідний період температура повітря у вагонах усіх типів повинна бути на рівні +20 град. C +2 град. С, а влітку +24 град. C +2 град. С (тільки в вагонах, де є кондиціонери).

У вагонах з автоматичним включенням вентиляції, з устаткуванням для кондиціонування повітря, вентиляція повинна вмикатися автоматично в залежності від температури повітря в вагоні.

Відповідно до даних правил температура повітря літом в вагонах класу купе та люкс має бути не більше 26 градусів, а за п. 3.12. Відповідальність за технічне обслуговування електроустаткування, обладнання кондиціонування: повітря, системи вентиляції та ліквідацію виявлених на шляху прямування недоліків в цих системах покладається на електромеханіка.

Що в такому випадку робити пасажиру плацкартного вагону?

Як виявилось, Державні санітарні норми і правила не встановлюють граничну температуру для вагонів 2(плацкартні вагони) 3(загальні вагони) класу. Фактично відсутні норми обмеження температури літом, але має працювати вентиляція – яка рятує, щоправда, лише вночі або ввечері.

Як перевірити чи працює вентиляція і що робити?

На стелі ви маєте побачити решіточки. Простягніть туди руку і відчуйте чи дує відти повітря. Якщо дує – то вентиляція включена, якщо не дує – тоді виключена і вам потрібно у провідника вимагати її включити. Разом з тим, згадка про, гарячу лінію УЗ робить провідників доволі таки зговірливими і забезпечують вас сервісом і комфортом, який має бути.

У випадку відмови провідника включити або переліку причин не роботи вентиляції – підійдіть до начальника поїзда та озвучте проблему, яка виникла. Фото і відео відіграє у цьому випадку дуже важливу роль.

Альтернативний варіант – по вашому приїзду додому – такий:

  1. Після зафіксування порушення(фото чи відео), бажано сфотографувати(записати) номер квитка, місця, вагона, в якому ви їдете. У випадку, якщо це сталось на станції — аналогічний алгоритм.
  2. Після приїзду додому ви сідаєте за комп'ютер і заходите на сайт ПОЇЗДКА, де обираєте порушення, яке зафіксували, щоб сформулювати правильне обґрунтування.
  3. Фото(відео) порушення заливаєте на файлобмінник.
  4. На сайті урядового контактного центру, або ж на сайті Укрзалізниці додаємо питання (тобто, вашу скаргу), в якому ви описуєте порушення з номером квитка, дати, часу та місця вагона, в якому ви їхали, і підкріплюєте це посиланням на нормативно-правові акти і відправляєте звернення.

Разом з тим на сайті УЗ відкриті гарячі лінії.pravyla poizd

Регіональний центр з надання БВПД у Вінницькій області знаходиться за адресою:м. Вінниця, вул. Пирогова, 82. Адреси розташування центрів надання безоплатної вторинної правової допомоги по Україні, можна переглянути тут. Єдиний всеукраїнський телефонний номер 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів). 


banner facebook 330x106

   

fla2018

   

logo cs

   
   
   

digest banner

   
   

1pracia

   

DNA 219x116

   

infografika

   

advocats

   
© 2014 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Вінницькій області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | [email protected] legalaid.gov.ua