mpk22
 
   
banner buro
 
   
Wiki ban
 
   
peremishcheni
 
   

Корисні посилання  

president-ukr
vru-ukr
Міністерство юстиції України
logo minjust vin
   

pro bono

   

leg netw ban

   

online hause just

   

Архів новин  

Лютий 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 1
   

На сайті 36 гостей та відсутні користувачі

   

Правила перевезення пасажирів

Деталі

potiag

В повітрі запахло літом. Пора пакувати валізи на море, переглядати тури, обирати більш комфортні для відпочинку вашої родини, купувати квитки на поїзд. Як діяти, в які інстанції звертатись, щоб вирішити проблему з температурою у вагоні? 

Уявіть ситуацію: «Неймовірна спека, відчуття, що навіть асфальт під ногами рухається та перетворюється в рідку масу. В одній руці у Вас сумки та затиснуті квитки, в іншій діти. Ви сідаєте у зручний, на перший погляд вагон, який відвезе Вас до моря, до безтурботного відпочинку на декілька тижнів, місяців, у вагоні відкриті вікна, але вони не рятують від задухи». Ви звертаєтесь до провідника з проханням увімкнути вентиляцію, але отримуєте відповідь, що вона не працює. Розглянемо порядок та дії у разі виникнення такої ситуації.

Загальна температура повітря в вагонах класу люкс та купе відповідно до законодавства має бути не більше 26 градусів за цельсієм, а в плацкартних вагонах повинна працювати вентиляція.

Дізнатись температуру у вагоні можна за допомогою термометра, який мусить висіти у кожному вагоні. В плацкартних вагонах градусник знаходиться зверху, біля місця №2, в купейних – висить десь посередині вагона.

Відповідно до додатку 6 Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України у всіх вагонах класу КУПЕ та ЛЮКС поїздів кондиціонування є базовою послугою, тобто обов’язковою. В плацкартних вагонах обов’язково має працювати вентиляція.

Що має бути в вагоні поїзда, в якому ви їдете?

Відповідно до Державних санітарних правил та норм гігієни транспорту:

п. 2.4. Вентиляція, а у вагонах із кондиціонуванням – кондиціонери повинні бути ввімкнуті влітку за 30 хвилин до посадки пасажирів в вагон; взимку вмикається тільки вентиляція.

п. 3.6. На шляху прямування, а також під час подачі поїзду під посадку в зимовий час, перехідний період температура повітря у вагонах усіх типів повинна бути на рівні +20 град. C +2 град. С, а влітку +24 град. C +2 град. С (тільки в вагонах, де є кондиціонери).

У вагонах з автоматичним включенням вентиляції, з устаткуванням для кондиціонування повітря, вентиляція повинна вмикатися автоматично в залежності від температури повітря в вагоні.

Відповідно до даних правил температура повітря літом в вагонах класу купе та люкс має бути не більше 26 градусів, а за п. 3.12. Відповідальність за технічне обслуговування електроустаткування, обладнання кондиціонування: повітря, системи вентиляції та ліквідацію виявлених на шляху прямування недоліків в цих системах покладається на електромеханіка.

Що в такому випадку робити пасажиру плацкартного вагону?

Як виявилось, Державні санітарні норми і правила не встановлюють граничну температуру для вагонів 2(плацкартні вагони) 3(загальні вагони) класу. Фактично відсутні норми обмеження температури літом, але має працювати вентиляція – яка рятує, щоправда, лише вночі або ввечері.

Як перевірити чи працює вентиляція і що робити?

На стелі ви маєте побачити решіточки. Простягніть туди руку і відчуйте чи дує відти повітря. Якщо дує – то вентиляція включена, якщо не дує – тоді виключена і вам потрібно у провідника вимагати її включити. Разом з тим, згадка про, гарячу лінію УЗ робить провідників доволі таки зговірливими і забезпечують вас сервісом і комфортом, який має бути.

У випадку відмови провідника включити або переліку причин не роботи вентиляції – підійдіть до начальника поїзда та озвучте проблему, яка виникла. Фото і відео відіграє у цьому випадку дуже важливу роль.

Альтернативний варіант – по вашому приїзду додому – такий:

  1. Після зафіксування порушення(фото чи відео), бажано сфотографувати(записати) номер квитка, місця, вагона, в якому ви їдете. У випадку, якщо це сталось на станції — аналогічний алгоритм.
  2. Після приїзду додому ви сідаєте за комп'ютер і заходите на сайт ПОЇЗДКА, де обираєте порушення, яке зафіксували, щоб сформулювати правильне обґрунтування.
  3. Фото(відео) порушення заливаєте на файлобмінник.
  4. На сайті урядового контактного центру, або ж на сайті Укрзалізниці додаємо питання (тобто, вашу скаргу), в якому ви описуєте порушення з номером квитка, дати, часу та місця вагона, в якому ви їхали, і підкріплюєте це посиланням на нормативно-правові акти і відправляєте звернення.

Разом з тим на сайті УЗ відкриті гарячі лінії.pravyla poizd

Регіональний центр з надання БВПД у Вінницькій області знаходиться за адресою:м. Вінниця, вул. Пирогова, 82. Адреси розташування центрів надання безоплатної вторинної правової допомоги по Україні, можна переглянути тут. Єдиний всеукраїнський телефонний номер 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів). 


banner facebook 330x106

   

fla2018

   

logo cs

   

konkurs adv baner

   
   
   

digest banner

   
   

1pracia

   

DNA 219x116

   

infografika

   

advocats

   
© 2014 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Вінницькій області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | [email protected] legalaid.gov.ua