Правові консультації можна отримати жестовою мовою

Деталі

18.04.2019   womanЗ листопада минулого року особи з вадами слуху отримали можливість звернутися до контактного центру системи надання безоплатної правової допомоги номером 0 800 213 103 та отримати консультації та роз’яснення з правових питань. Для цього потрібно встановити на планшеті спеціальний додаток – перекладач жестової мови ConnectPRO.

«Особи з інвалідністю становлять значну частину клієнтів системи БПД. Майже кожне п’яте звернення за вторинною правовою допомогою надійшло саме від цієї категорії громадян. З них понад 2 тисячі осіб мали вади слуху», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Більшість питань, з якими звертались люди з вадами слуху, стосувалися їх соціального захисту, призначення соціальної допомоги, пільг, субсидій та інших виплат, забезпечення їх житлових, земельних, трудових та спадкових прав.

Але правової допомоги потребує набагато більше людей з інвалідністю зі слуху. На обліку в «Українському товаристві глухих» перебувають близько 50 тис. осіб з порушенням слуху. За даними World Health Organization, в Україні проживають 2,1 млн людей з порушенням слуху.

Тому один із важливих пріоритетів роботи системи БПД – спрощення доступу людей з інвалідністю до правової допомоги. У грудні минулого року Координаційний центр з надання правової допомоги, Всеукраїнська громадська організація інвалідів «Українське товариство глухих» та ТОВ «Технології для людей» підписали меморандум про співпрацю.

Один із напрямів – впровадження сучасних інформаційних технологій задля спрощення доступу осіб з інвалідністю зі слуху до отримання безоплатної правової допомоги, особливо молодшого віку, є активними користувачами IT-технологій. Інтернет, мобільні додатки, можливість спілкуватися по відеочату – все це створює можливості для повної реалізації своїх прав людьми з порушеннями слуху.

За допомогою встановленого на планшет додатка – перекладача жестової мови ConnectPRO – люди з вадами слуху мають можливість онлайн скористатися послугами сурдоперекладача. Якщо виникла потреба у правовій консультації, перекладач озвучує питання операторові контакт-центру системи БПД. Потім мовою жестів перекладає правову консультацію. Цей проект надав можливість людям з вадами слуху отримати оперативно правову інформацію.

zhesti small


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook             YouTube YouTube   

   

fla2018

   

logo cs

   
   
   

digest banner

   
   

1pracia

   

DNA 219x116

   

infografika

   

advocats

   
© 2014 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Вінницькій області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | [email protected] legalaid.gov.ua