mpk2
 
   
banner buro
 
   
banner tomorrow layers
 
   
YMP fullsize distr
 
   
logo openeurope
 
   
peremishcheni
 
   
karta potreb
 
   

Корисні посилання  

president-ukr
vru-ukr
Міністерство юстиції України
logo minjust vin
   

pravovyi prostir

   

Архів новин  

Вересень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
   

На сайті 47 гостей та відсутні користувачі

   

Як отримати електронний цифровий підпис? – консультують фахівці Регіонального центру

Деталі

ЕЦПНа сьогодні у нашій державі все більше послуг державних органів можна отримати онлайн. Проте для того, щоб від вашого імені ніхто не оформив ніяких важливих паперів, необхідний спосіб, за допомогою якого можна підтвердити вашу особу без вашої фізичної присутності. Для цього використовується ЕПЦ – електронний цифровий підпис.

Що ж таке електронний цифровий підпис? Це вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис може використовуватись юридичними та фізичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили. Юридична сила електронного документа, підписаного ЕЦП, еквівалентна юридичній силі паперового документа з власноручним підписом правоздатної особи та печаткою.

ЕЦП володіє всіма основними властивостями власноручного підпису:

  • засвідчує те, що отриманий документ надійшов від особи, яка його підписала;
  • гарантує цілісність та захист від спотворення і внесення виправлень у підписаний документ;
  • не дає можливості особі, яка підписала документ, відмовитись від зобов'язань, які вона взяла на себе, підписуючи цей документ.

Безпека використання ЕЦП забезпечується тим, що засоби, які використовуються для роботи з ЕЦП, проходять експертизу в Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України.

Якщо ви є клієнтом ПриватБанку та маєте карту ПриватБанку, то для отримання електронного ключа потрібно зайти у Приват24 та отримати ключ онлайн. Відеоінструкція тут.

Якщо ж ви не є клієнтом ПриватБанку, то вам необхідно звернутися до Акредитованого центру сертифікації ключів і мати при собі електронний носій (коштує послуга 1 грн. 20 коп), а також такі документи:

  • паспорт громадянина України або інший документ, який його замінює;
  • заповнений і підписаний фізичною особою Договір про надання послуг ЕЦП (складається в центрі);
  • копію паспорта громадянина України або іншого документа, який його замінює, завірена або підписом фізичної особи-власника, або нотаріусом;
  • копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, засвідчену або підписом фізичної особи-власника, або нотаріусом;
  • заявку на формування сертифіката ЕЦП.

Процедура отримання ЕЦП, як правило, займає не більше 15 хвилин.

Використання ЕЦП узаконено вже більше 10 років тому (Закон України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003 р і Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-IV від 22.05.2003 р).

Регіональний центр з надання БВПД у Вінницькій області знаходиться за адресою: м. Вінниця, вул. Пирогова, 82.

Адреси розташування центрів надання безоплатної вторинної правової допомоги по Україні, можна переглянути тут.

Єдиний всеукраїнський телефонний номер 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів).


banner facebook 330x106

   

Безоплатна правова допомога

   

logo cs

   
   
   

career

   

digest banner

   
   

1pracia

   

DNA 219x116

   

infografika

   

ato

   
   
   

advocats

   
© 2014 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Вінницькій області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | admin@ legalaid.gov.ua